Teorifilm app til alle våre elever!

Bil filmene i appen er et læremiddel som gir deg mulighet for å forberede deg til neste kjøretime og repetere øvelser visuelt. Dette gir til gjengjeld en mer effektiv kjøretime med mer kjøretid.

Teorifilm er ekstra nyttig for deg med begrenset mulighet til å øvelseskjøre privat, eller når ledsager ønsker mer kunnskap om øvelser eleven skal mestre.
Filmene dekker alle de øvelser som er nødvendig for å nå læreplanenes mål helt ned på detaljnivå.

Teorioppgaver til hver øvelse

Etter du har sett en film kan du teste deg selv ved hjelp av teorioppgavene som følger hver øvelse. Teorioppgavene finnes på Norsk og Engelsk.
Får du alt rett kan du vise at du mestrer dette i praksis til din trafikk lærer og du er klar for neste øvelse. Slik bruker du Teorifilm, ikke bare til å bestå teorien men også oppkjøring!

Tekstet på 16 språk

Er du ikke helt stødig i Norsk? Filmene er i tillegg til Norsk, tekstet på totalt 16 ulike språk.
*Norsk – Engelsk – Arabisk –  Fransk – SerboKroatisk – Pashto – Polsk – Russisk – Somali – Spansk – Thai – Tyrkisk – Urdu – Vietnamesisk – Kinesisk og nå også på Tigrinja!
Prøv ditt ønskede språk med filmen her på siden!